Îmblânzeşte pagina “Despre noi”

Una dintre cele mai importante şi, cu siguranţă, cea mai neglijată pagină e-commerce este pagina „Despre noi”. Studiile de marketing arată, însă, că dacă ai o pagină „Despre noi” personalizată, numărul vizitatorilor convertiţi în clienţi poate creşte cu până la 30%. Statistic, pagina face parte dintre primele trei cele mai vizitate pagini ale unui site.

Chiar dacă cumpără online, oamenii au nevoia de a relaţiona cu alţi oameni, şi în acest sens succesul reţelelor sociale este grăitor. Vezi Facebook care este, în esenţă, o colecţie de pagini „Despre noi” sau mai bine zis „Despre mine”. Prin intermediul acestei pagini, clienţii află detalii despre afacearea ta şi, mai important, cine sunt oamenii din spatele magazinului online şi astfel poate creşte nivelul de încredere a clientului în companie.

Prin urmare, scopul paginii tale ar trebui să fie furnizarea de informaţii despre tine şi afacerea ta. Concret, pagina ar trebui să includă cel puţin următoarele:

  • Cui se adresează compania
  • Istoricul afacerii tale
  • Planul pe termen lung
  • Adresa şi informaţii de contact sau un link la pagina de contact

Dacă te opreşti aici s-ar putea să ai o pagină cam fadă, dar o poţi condimenta uşor astfel:

  • Scrie cine eşti şi nu ce vinzi. Ce vinzi se vede în restul sitului. Spune-ţi povestea ta şi a afacerii tale.
  • Explică de ce faci ceea ce faci. Dacă arăţi pasiune în ceea ce faci, acest lucru le va da clienţilor un plus de încredere în tine şi în serviciile/produsele tale.
  • Dacă ai angajaţi sau o echipă, prezint-o. E bine să le ceri lor să scrie câteva cuvinte despre ei înşisi pentru pagina „Despre noi”.
  • Vorbeşte despre ce te defineşte, ce îţi place, ce hobby-uri ai, pentru că oamenii vor să te cunoască, să te placă şi să dobândească încredere în tine. Un vizitator pasionat de schi va aprecia să citească despre CEO-ul companiei că este şi el un pasionat.
  • Nu da copy & paste! Este povestea afacerii tale dar ar trebui să fie şi povestea ta, cel care eşti în spatele companiei. Încearcă să fi natural, ca şi cum te-ai prezenta în faţa unei persoane aflată în faţa ta şi care este interesată de tine.

Cam aceasta-i teoria. Pune-o în practică.

N-ai inspiraţie? Uite câteva exemple de pagini „Despre noi” mai jos: