La eMAG îi stă tare bine-n BLACK!

eMAG este de departe liderul în e-commerce în România. Lucru dovedit şi azi de felul cum a exploatat “Black Friday” când eMAG a fost “in the black” (adică pe profit) probabil de pe la 5am 🙂

Oficial avem postul de pe blogul eMag cum că până la ora 10am au fost 400.000 de vizitatori unici (2% din populatia României) şi au înregistrat vânzări de peste 4 milione de euro vânzând aprox 34.000 de produse din care 28.000 sunt din promoţia Black Friday. Sunt foarte curios de rezultatele de la prânz.

Încearcă să egalezi asta cu un magazin retail normal (non e-commerce)!

Îi înţeleg că asemenea cifre îi fac pe retailerii mamuţi din România, care în continuare se bat în metri pătraţi, să se uite cu invidie la eMAG 🙂

Comerţul electronic este doar la stadiul de embrion în România, iar în lume este încă un nou născut.