Trei lucruri esenţiale în pagina produsului

Una din paginile cele mai importante ale unui magazin online este pagina produsului. Această pagina poate să conţină o multitudine de informaţie utilă, dar cele mai importante trei lucruri sunt următoarele:

1. Descrierea produsului

Cel mai important lucru din pagina produsului este pe departe descrierea produsului. Descrierea îti oferă posibilitatea de a distanţa faţă de grup şi să ieşi in evidenţă, să demonstrezi că ai cunoştinţe bune despre produsul pe care-l vinzi şi să descri produsul cu acurateţe. În plus ajută şi să te indexeze Google mai bine.

Incredibil câte magazine online neglijează acest aspect foarte important. Majoritatea magazilelor se mulţumesc prin a afişa cu copy & paste specificaţiile produsului aşa cum le dă producătorul.

De exemplu am căutat săptămânile trecute pe net telefonul Sony Ericcson Xperia Active după ce am văzut o prezentare amator pe YouTube. Toate magazinele online pe care le-am vizitat (aprox vreo 6-7) nu ofereau ninic altceva decât aceeaşi listă de specificaţii tehnice identică. Nici un magazin nu a spus nimic despre ce conţine pachetul , telefonul se vinde cu o grămada de accesorii.

Dimensiunile, nr de produse şi ce accesorii conţine pachetul etc. sunt informaţii de bază. Dacă vinzi poşete spune dimensiunile, dacă vinzi pantofi cu toc, spune cât de mare-i tocul.

Trei lucruri esenţiale în pagina produsului

 

2. Imagini de calitate bună şi luate din diverse unghiuri.

Componenta vizuală este foarte importantă în procesul de cumpărare. Dacă într-un magazin normal poţi să vezi, să atingi, să miroşi şi chiar să guşti produsele, într-un magazin online eşti privat de toate simţurile mai putin văz. Cumpărătorul fiind privat de informaţia dată de celelate simţuri, trebuie să compensezi punând accent pe componenta vizuală.

Imaginile de bună calitate, făcute din diferite unghiuri şi inclusiv macro-uri pentru a se vedea materialul ajută foarte mult. La fel ca şi la „Descrierea produsului” nu folosi aceleaşi poze ca şi ceilaţi retaileri.

Trei lucruri esenţiale în pagina produsului

3. Folosirea de modele umane pentru arătarea produsului

Dacă vinzi produse precum îmbrăcăminte, accesorii, bijuteri şi alte produse care se pot purta, afişând imagini cu produsele pe modele umane poate ajuta cumpărătorul să înţeleagă mai bine produsul sau avantajele lui.

Această tehnică este foarte eficientă nu numai la produse gen îmbrăcăminte ci şi la produse precum telefoane & gadgeturi şi chiar hardware vezi prezentarea unor produse precum bormaşine, drujbe etc în magazine de bricolaj. Inspiră-te din offline.