Câştigătorii tombolei Katapulta.ro şi Kalamos.ro sunt…

Precum am zis in postul anterior, ieri 17 octombrie, am facut extragerea câştigătorilor, 28 la număr în total şi ei sunt:

  1. Mihaela Ganciu – simplus.ro – Organizer 2013 Colecţia UNIKA din piele naturală lucrată manual
  2. Marinela Pascu – hostexpert.ro – Husă iPad DonDonnaT din piele naturală
  3. Buftea Izabella – Agendă MOLESKINE Daily Planner 21x30cm 400 pagini
  4. Remus Dan – webs4all.ro – Pix Faber-Castell LOOM
  5. Ionuţ Spînu – okazii.ro – Agendă MOLESKINE Taskmaster Planner 19x25cm 256 pagini
  6. Raluca Zaharie Anton – psylife.ro – Pix Faber-Castell LOOM
  7. Teodora Ioana Toderaş – Jolidon – Agendă MOLESKINE Action Planner 19x25cm 144 pagini
  8. Crina Doda – libero events – Pix Faber-Castell LOOM
  9. Paul Pădurariu – kidsmag.ro – Agendă MOLESKINE Daily Planner 13x21cm 400 pagini

Următorii au câştigat un creion mecanic Faber-Castell Grip 2011

  1. Sorina Dascălu – mytrialreviews.com
  2. Adrian Rusu – webs4all.ro
  3. Tivadar Adina – Chic Bijoux
  4. Adreea Bălan – UNO Invest Consulting
  5. Monica Oprea – Netlogiq
  6. Horia Moşneag – www.mosneag.ro
  7. Anabela Grip – AdLemonade.com

Următorii au câştigat un suport cărţi de vizită UNIKA din piele naturală

  1. Denisa Ioniţă – MAD3.ro
  2. Valentin Matei – arcadiasat.com
  3. Ovidiu Rusu – primasoftware.ro
  4. Alina Silaghi – Glittio
  5. Alin Gherman – DPD
  6. Diana Ilovan – Netlogiq
  7. Călin Biriş
  8. Lucian Harhătă – Pifou.ro
  9. Cristi Ioniţă – okazii.ro
  10. Dan Ungureanu – Cargus
  11. Lucaci Marius Denis
  12. Alex Ursa – Netlogiq

Mulţumim tuturor participanţilor la tombolă şi dacă v-a plăcut Katapulta.ro nu uitaţi să daţi un LIKE la pagina noastră de facebook 🙂 De asemenea, mulţumim lui Radu Bartoş, proprietarul magazinului online Kalamos.ro, pentru generozitate şi premiile minunate oferite.

Am făcut un video cu extragerea, vedeţi aici in HD 🙂

Mai jos lista completă cu toţi participanţii după extragere. Câştigătorii sunt primii 28.

Katapulta.ro: Ne vedem mâine la TeComm 2012!

Noi cei de la Katapulta.ro – Stress Free E-commerce, venim să vă salutăm şi vă oferim câteva bunătăţi şi surprize 🙂 Bunătăţile le veţi “gusta” la conferinţă şi dintre surprize ne-am gândit să dezvăluim câteva:

Pentru cei care doriţi să deschideţi un magazin online, vă prezentăm soluţia noastră de e-commerce prin care vă puteţi deschide un magazin online şi să acceptaţi comenzi în 5 minute.

Iar pentru web designeri, agenţii web, freelanceri şi toţi cei care oferiţi servicii conexe în domeniu, vă oferim un program de parteneriat cu 50% revenue-share, cel mai mare de pe piaţă.

Căutaţi-ne la standul nostru pentru a afla mai multe detalii şi să ne cunoaştem! 🙂

http://www.facebook.com/katapultashops

Bunătăţi pentru bunica: Integrare plată cu card pentru magazinele online Katapulta

O metodă de plată des întâlnită în magazinele online este plata cu card bancar. Spre deosebire de metodele de plată offline (ramburs, transfer bancar etc), un avantaj major a plăţilor prin card este că vânzătorul este notificat instant că plata a fost facută urmând ca abia apoi să fie expediat produsul. Comanda fiind plasată şi plătită deja, comerciantul are siguranţa unei comenzi ferme, spre deosebire de ipoteza folosirii metodei de plată ramburs unde riscul să nu fie ridicată comanda e mai mare.

Citește întreg articolul →

Îmblânzeşte pagina “Despre noi”

Una dintre cele mai importante şi, cu siguranţă, cea mai neglijată pagină e-commerce este pagina „Despre noi”. Studiile de marketing arată, însă, că dacă ai o pagină „Despre noi” personalizată, numărul vizitatorilor convertiţi în clienţi poate creşte cu până la 30%. Statistic, pagina face parte dintre primele trei cele mai vizitate pagini ale unui site.

Citește întreg articolul →

Tema Vanguard cu două profile: Original şi Velvet.

La fix 1 lună 14 zile 8 ore 5 minute şi 45 de secunde de când am anunţat, am lansat prima tema katapulta, botezată corespunzător, Vanguard. Acum ne putem apuca de următoarea.

Tema Vanguard vine implicit cu două profile/preseturi: Original şi Velvet, dar nu este limitată doar la aceste două profile. Tema este foarte flexibilă şi modifcarea aspectului magazinului se poate face extrem de uşor din ecranul de setări. Pentru modificări mai radicale, se poate folosi editorul de template-uri built-in care are sintax highlighting pt html, css & javascript.

Pentru exemplificarea temei cu cele două profile, am creat două magazine virtuale demo pe care le puteţi accesa prin link-urile următoare:

  1. vanguard.mykatapulta.ro – foloseşte tema Vanguard cu profilul Original
  2. vanguard-velvet.mykatapulta.ro – foloseşte profilul Velvet al temei Vanguard.

Tema este extrem de personalizabilă, proprietarii de magazin având la dispoziţie aproape 100 de setări. Culorile se pot schimba uşor. Se poate încărca o imagine de background şi o imagine pentru logo. În plus, se pot salva profile noi pentru diverse evenimente care apar de-a lungul anului.